:)

soñar es cotidiano, recordar lo soñado es lo dificil.

07 octubre 2011

CONFUSE



De repente senti a los sentimientos como una mania, les abri una  ventana y los deje escapar como a un grito, desde entonces me di cunta que a eso que llaman Amor es solo una ilusion de tu cerebro.
esta batalla la esta ganando la razon.
Traicionandome a mi misma
es dentro de todo
yo.



It's bugging me 
Grating me 
And twisting me around 
Yeah I'm endlessly caving in 
And turning inside out 

'Cause I want it now 
I want it now 
Give me your heart and your soul 
And I'm breaking out 
I'm breaking out 
Last chance to lose control 

It's holding me 
Morphing me 
And forcing me to strive 
To be endlessly cold within 
And dreaming I'm alive 

'Cause I want it now 
I want it now 
Give me your heart and your soul 
I'm not breaking down 
I'm breaking out 
Last chance to lose control 

And I want you now 
I want you now 
I'll feel my heart implode 
I'm breaking out 
Escaping now 
Feeling my faith erode 


Hysteria
MUSE

No hay comentarios:

Publicar un comentario